خانما نظرتونو درباره شیشه شیر بی بی سیل میخوام بدونم

۶ پاسخ

من ی تاپیک درباره شیشه شیر گذاشتم، بیین حتما کمکت میکنه

والا خیلی گرونه و اصلا معلوم نیست بچه شیشه بگیره یا نه ممکنه اصلا شیشه نگیره من این همه هزینه هیچ وقت برای یه شیشه شیر نمیدم چون نمیدونم حتی بچه ام اصلا شیشه بخوره یا نه

من برای بچه اولم استفاده کردم واقعا عالی بود

عااااالیه بهترین شیشه شیر درسته قیمتش بالاست ولی ارزش داره

منم گرفتم ولی هنوز استفاده نکردم
بعذ من میخوام شیر خودمو بدم هرازگاهی بدوشم تو شیشه بدم ( وقتی بیرونیم)
نمیدونم کار عاقلانه ای کردم این همه هزینه کردم یا نه

عالیه ولی هر ۳تا۶ ماه باید سیل باتل رو عوض کنی که هزینه اش زیاده
بجاش دکتر براونز بگیر که از همه نظر عالیه

سوال های مرتبط

مامان مو طلاییم مامان مو طلاییم ۱۳ ماهگی
مامان مامان نی نی مامان مامان نی نی ۷ ماهگی
مامان تودلی♥️ مامان تودلی♥️ هفته سی‌وهفتم بارداری