سونوی انومالیم خوبه

تصویر
۵ پاسخ

خیلیاهمون ۱۸هفته میرن

خیلی زود دادی انومالی

داشتم لحظه شماری میکردم برای انومالی الان لحضه شماری میکنم کی میادبغلم😭

همه چیزو ک نرمال زده شکر
ولی چرا اندازه هارو ننوشته عزیزم

اینم عکس نی نیم فداشم الهی عشق مامان🥹😍

تصویر

سوال های مرتبط

مامان دلانا👧🏻 مامان دلانا👧🏻 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان پسریم🥹🩵 مامان پسریم🥹🩵 روزهای ابتدایی تولد
مامان نی نی🧿 مامان نی نی🧿 هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان aliوaraad مامان aliوaraad ۱ ماهگی
مامان توت کوچولو🎀 مامان توت کوچولو🎀 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان دلوین🎀 مامان دلوین🎀 روزهای ابتدایی تولد
مامان یسری مامان یسری هفته سی‌ویکم بارداری
مامان بنیتا مامان بنیتا هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان سدنا مامان سدنا هفته سی‌وسوم بارداری