بچه هاا فووری بگید سونوی آنومالیم خوبه؟ خیلی نگرانم

تصویر
۱۲ پاسخ

بچه پسره

سلام عزیزم همه چی خوبه فقط دوتا کیست کوروئید داره که زیرده میل اصلا مهم نیست منم داشتم خیلی نگران بودم دکترم گفت اصلا نگران نباش تا۲۸هفته خودش جذب میشه،ولی یبار اضافه تر سونو آنومالی تکرار میکنیم که چک بشه

من چهارشنبه ۱۷ هفته یک روز میشه برم یا صبر کنم آخه دکترم واسه چهارشنبه واسم نوشته زود نیس واسه شما ۱۸ هفته یک روز بود؟

همه چیت خوبه فقط دوتا کیست داری ک اونم جای نگرانی نداره با رشد بچه از بین میرن یا نهایتا موقع زایمان درمیارن؛خودمم ۳ تا کیست دارم؛نی نی خوشگلتون هم ک پسر هست خدا حفظش کنه براتون

نی نیت خوبه شکرخدا❤

اره عزیزم همه چیزت خوبه.دوتا کیست کوچیکم داری فک کنم

عالیه خوبه فقط فکر کنم کیست داری

جنسشو دختر زده

ولی تا جایی ک من خوندم چیز بدی نبود با مورد خاصی

خوبه نی نی چیه؟

من فقط فهمیدم پسره😂😂😂😂

خوبه
بچت چیه؟؟

سوال های مرتبط

مامان نی نی🤰🏻🩷 مامان نی نی🤰🏻🩷 ۵ ماهگی
مامان دلانا👧🏻 مامان دلانا👧🏻 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان پسریم🥹🩵 مامان پسریم🥹🩵 روزهای ابتدایی تولد
مامان نی نی🧿 مامان نی نی🧿 هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان aliوaraad مامان aliوaraad ۱ ماهگی
مامان توت کوچولو🎀 مامان توت کوچولو🎀 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان ویهان💙🧸 مامان ویهان💙🧸 ۸ ماهگی
مامان آریا💙 مامان آریا💙 هفته بیست‌ودوم بارداری