خانما زردی نوزاد ازچندباشه بده؟

۱ پاسخ

تاده نیاز به درمان نداره فقط شیر زیاد باید داد. ده تا ۱۵میشه تو خونه تو دستگاه گذاشت.قطره بیلی ناستر داد که۱۵به بالا حتما باید بستری بشه

سوال های مرتبط

مامان مامان فندق 😍 مامان مامان فندق 😍 ۲ ماهگی
مامان آنیسا مامان آنیسا ۴ ماهگی