۶ پاسخ

عزیزم منم مثل شمام

آره برین بیمارستان بستری میکنن من برای فشار خون بستری شدم هم اتاقیم اومده بود برای دفع پروتئین بستری بود میگفتن خطرناکه رشد بچه متوقف میشه آخرم ۳۵ هفته زایمان کرد

پروتئین دفع میکنی حتما ارمایش اذدار بده از خوردن غذاهای چرب و فسفود چمیدونم اینا پرهیز کن بعد تگه سزارینی هسی امپول ریه بچه رو باید زودتر بزنی که خواست زود دنیا بیاد اماده باشه

چه علائمی داشتی؟؟ برای دفع پروتینتون عزیزم ؟

چقده دفع پروتئینت؟؟فشارتم بالا بود؟؟

حتما برو آزمایشگاه خصوصی آزمایش ادرار ۲۴ ساعته بده تا مطمین شی

سوال های مرتبط

مامان حسینی مامان حسینی هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان مامان نی نی مامان مامان نی نی ۳ ماهگی
مامان ..... مامان ..... روزهای ابتدایی تولد