کسی راجع به دفع پروتین میدونه آیا خطرناکه؟

۵ پاسخ

بله، حتی درهفته های بالاتر باعث میشه بچه رو زودتر دنیابیارن، برو بیمارستان باازمایشت

اتفاقا من امروز جواب آزمایشم اومد خداروشکر نرمال بود

دفع پروتیین تا وقتی فشار خونت بالا نره مشکلی نداره و باید زیر نظر دکتر نفرولوژی باشی تا موقعع زایمان و مدام فشارتو بگیری اگع فشار خونت بالا باشه سریع ختم بارداری میدن

اگه کنترل نشه خیلی خطرناکه.....خیلی

من اوایل داشتم دکتر برام آزمایش ادرار ۲۴ ساعته گرفت و فهمیدم عدد دفع پروتئینم ۶۵ هستش که دکترم گفت برای افراد عادی زیر ۱۵۰ و افراد بارداری زیر ۳۰۰ طبیعیه

سوال های مرتبط

مامان ماهلین ورادوین مامان ماهلین ورادوین ۶ ماهگی