سلام ج آزمایش پروتین هست کسی جوابش می‌دونه

تصویر
۱ پاسخ

دفع پروتئین داشتی
یه مقدار کمی
احتمالا دکتر ازمایش ادارار ۲۴ ساعته برات بنویسه مطمئن بشه
ورم و فشار بالا که نداری؟

سوال های مرتبط

مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌وسوم بارداری
مامان مهناجون مامان مهناجون هفته سی‌ودوم بارداری
مامان جوجه مامان جوجه روزهای ابتدایی تولد
مامان حسینی مامان حسینی هفته سی‌وهشتم بارداری