خانوما کسی دفع پروتین داشته چکار کردن براش؟

۴ پاسخ

برا دفع پروتیین توی بارداری معمولا بستری میکنن تو بیمارستان کنترل میشه دارو نمیدن

از کجا فهمیدی دفع پروتئین داری عزیزم ؟
من مثلا تو ۱۰ روز دو کیلو یهوی اضافه کردم

منم بهم مشکوک شدن فردا قرارع آزمایش ادرار ۲۴ ساعتع بدم
ولی رو دختر اولم ۳۷ هفته بودم بستری شدم

بعله درست گفتن من داشتم و بستریم کردن دارو نداره متاسفانه داروش فقط توی بیمارستان هست ثرم اینا میزنن

سوال های مرتبط

مامان مامان نی نی مامان مامان نی نی ۳ ماهگی
مامان حسینی مامان حسینی هفته سی‌وهشتم بارداری