دوستان با نوزادتون بیرون میرین؟

۳ پاسخ

اره چند باری رفتم بیرون جای خلوت و خونه مامان بزرگاش

من از سی و شش روزگی به بعدش میریم چون دیگه داشتم خل میشدم تو خونه یه بچه شش ساله هم دارم داشتم روانی میشدم تو خونه با دو تا بچه

هنوز نیومده ولی قطعا میبرمش😍 تازه بچه من پاییز بدنیا میاد،باید هوای تازه بخورن چرا که نه👌🏻

سوال های مرتبط

مامان Artia🩵 مامان Artia🩵 روزهای ابتدایی تولد
مامان محمدنور🤩 ماهور مامان محمدنور🤩 ماهور ۱۰ ماهگی
مامان پسته🩷(diba) مامان پسته🩷(diba) ۱۳ ماهگی
مامان فندقم🤰🏻💙 مامان فندقم🤰🏻💙 ۱۰ ماهگی