آره منم بعد چهلم میبرم مهمونی
ما امروز رفتیم بیرون 🙃
اره چرا نبریم؟
اره من به بعد یه ماهگی مسافرتم بردمش
من همچنان زندانی
من هنوز نبردم
بله زیاد البته سر وصدای زیاد نباشه و آدم ها زیاد بهش نزدیک نشن با مراقبت برای رشد حس های بچه سیناپس های مغزش خیلی خوبه
اره من حتی قبل ده روزگی هم بردمش یه بار🥴
بله ولی سعی کن جاهای خیلی شلوغ نبری یا اگه اطرافیانتون از فرهنگ پایینی برخوردارن و بچه رو میبوسن کلا نبر🤦♀️
بله اتفاقا براش خوبه
تا۲ماهگی جاییی نبردم
اره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.