مامانا نوزادتون رو آتلیه میبرید عکاسی؟

۷ پاسخ

من میگم عکاس بیاد خونه فکر میکنم برای عکس نوزادی اینطوری بهتر باشه

شنبه اینده میبرمش

15روزگی بردم عکس نوزادی

یکماهگی احتمالا ببرم

منم میخام ببرم برا یک ماهگی ولی خیلی میترسم اذیت شه

اره دیروز یه ماهگی بردم

اره عزیزم من هرماه میبرم

سوال های مرتبط

مامان آريا وآرسام 
مامان مامان آريا وآرسام مامان ۱۳ ماهگی
مامان پسته🩷(diba) مامان پسته🩷(diba) ۱۳ ماهگی
مامان آقا رُهام مامان آقا رُهام ۲ ماهگی