خانما با نوزادی که هنوز ۴۰ روزگی نشده میرین با ماشین بیرون دور زدن اینا

۱۱ پاسخ

اره عزیزم بچه ها معمولا تو ماشین میخوابن بخاطر تکوناش و منم چند بار رفتم

اره من می‌بردم

من اومدم شمال خونه مادرشوهرم برای عاشورا

اره برو عادت کنه

دلیلش چیه که میگن نباید زیر چهل روز نوزاد رو جایی برد آخه خیلی تاپیک دیدم همینو نوشته بودن که تا چهل روز نشده جایی نرفتیم چ فلان آخه یعنی چی من همه امیدم اینه زایمان کنم پاشم برم بیرون😐😂

آره من رفتم

ن من بچه رو نبردم گذاشتم پیش مامانم خودم رفتم😂زیر۴۰ روز بچه رو جایی نمیبرم بخاطر آلودگی و ویروس

من تا چهل روز هیجا نرفتم جز آزمایشگاه بهداشت مطب

اره ما میریم

من از یه هفتگی به بعد اگه بچه اوکی باشه میرم

اره تونمیریی

سوال های مرتبط

مامان نینی کوچولو مامان نینی کوچولو ۱۰ ماهگی