۴ پاسخ

انشاالله واسه هممون مثبت باشه

آره از علامتاشه
انشالله که پری نشی

امکانش هست باردار باشی یکی از علائمش حساس شدن نوک سینه

من دیشب خواستم گریه کنم

سوال های مرتبط