بعد از آنومالی دیگه چه سونویی باید بریم؟

۳ پاسخ

سونو اگه مشکلی نباشه دیگه میمونه سونو وزن که تو ۲۸ تا ۳۲ هفته مینویسن

ی ازمایش هم داریم ک تو ۲۶تا ۲۸هفته باید انجام بدیم ک اونم مال قنده

تو ۳۰هفته ی سونو دیگه داریم ک مال وزن و وضعیت جنینه

سوال های مرتبط

مامان گیسو، آیسو مامان گیسو، آیسو هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان مارشمالو🎀 مامان مارشمالو🎀 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان فندق کوشولو🥥🤎 مامان فندق کوشولو🥥🤎 هفته بیست‌وسوم بارداری