۵ پاسخ

شما می رفتید برای آنومالی ؟

بارداری قبلیم هفته ۲۸ رفتم سونو رشد

به من گفت ۲۸

سونو وزن

والا دکتر به من گفت بعد سی هفته باید بری سونو وزن! ولی من واقعا نمیتونم تا ۳۰ هفته صبر کنم دلم براش تنگ میشه

سوال های مرتبط

مامان گیسو، آیسو مامان گیسو، آیسو هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان مارشمالو🎀 مامان مارشمالو🎀 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان 💙💙🩷🩷 مامان 💙💙🩷🩷 هفته بیست‌وسوم بارداری