۲۰ پاسخ

نه عزیزم خوبه کوچیک نیست اصلا به شکم توجه نکن چون ربطی به وزن بچه نداره اتفاقا خوشحال باش کوچیکه من اونقد نفخ ورم دارم هرکی میبینه میگه ۷ ماهته 🤦‍♀️

نه همینه دیگه

بنظر خودت تیزه یا گرده ؟ میگن تیز یعنی از پایین به بالا باشه پسره اما اگه دایره باشه مثل هندونه دختره.

منم همینم

اگه از قبل شکم داشتی تا ۳ ماهگی هم شکم میزنی انگار۶ ماهته😂امااگه نداشتی ک خیلی خوبه شکم نزنی خیالتم راحت باشه شکم هیچ ربطی ب وزن بچه و جنسیت و اینا نداره

منم همینگدر

تصویر

مال منم همینقده

مال منم‌همینه

خوبه دیگه نرمالش همینه

عزیزم شکم اصلا ربطی به وزن بچه نداره اصلا فراموشش کن،هر بدنی شکل خاص خودشو داره من شکم خیلی بزرگ دیدم ۲کیلو و ۴۰۰ ازش اومده بیرون پس زیاد سخت نگیر 😅

شکم من ازین بیشتره😂

واسه منم همینقده

اشکال نداره منم تا ۲۰هفته شکم شکم نداشتم یهوووو بزرگ شد 😂😂🤣 الان نمی‌بینم خدمووو

مال منم همینقدیه

ن نرماله گلم

شکم منم همینقده

من همونم ندارم

شکم‌منم اینقدرها از اینم‌کوچیکتر

خوبه ک قبلا شکم داشتی؟

مال من خیلی بیشتره

سوال های مرتبط

مامان ماهلین 🪼🩷 مامان ماهلین 🪼🩷 هفته سی‌وششم بارداری
مامان شازده پسر 😍 مامان شازده پسر 😍 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان اورهان بالام مامان اورهان بالام ۱ ماهگی