برای منم کوچیکه قبلش هم شکمم تخت بود
و به ژن هم مربوط میشه،مامانمم خیلی شکم بزرگی نداشته سر بچه هاش.
مال منم همینه همون شکمی ک داشتم همونه
منم کوچیکع.خودت چند کیلویی
اولا كوچيك خوبه احتمال ترك خوردنت كم ميشه
دوما هنوز زود از پنج شش ماه ب بعد يهو بزرگ ميشه٥
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.