هم هفته های من شکمتون چه اندازس من حس میکنم برا من کوچیکه

۴ پاسخ

برای منم کوچیکه قبلش هم شکمم تخت بود
و به ژن هم مربوط میشه،مامانمم خیلی شکم بزرگی نداشته سر بچه هاش.

مال منم همینه همون شکمی ک داشتم همونه

منم کوچیکع.خودت چند کیلویی

اولا كوچيك خوبه احتمال ترك خوردنت كم ميشه
دوما هنوز زود از پنج شش ماه ب بعد يهو بزرگ ميشه٥

سوال های مرتبط

مامان رادین و تودلی❤ مامان رادین و تودلی❤ هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان ماهلین 🪼🩷 مامان ماهلین 🪼🩷 هفته سی‌وششم بارداری