۹ پاسخ

سلام عزیزم من بارداری اولم تا ۸ماهگیم هیچ شکم نداشتم بچه تو پهلوهام بودش اصلا نگران نباش من انقدر شکم نداشتم وقتی میگفتم فلان ماهم هست میگفتن تو مطمینی بارداری

بچه رشد میکنه کاری به بزرگی شکم نداره ماهای آخر بزرگ میشه از آخر ماهای هشتم ونهم بچه رشد میکنه پهلوها جا داره از سمت شکم خودشو قایم میکنه

من از قبل شکم داشتم متوجه نمیشم اما حس میکنم زیاد تغییری نکرده

نه زیاد بزرگ نیست اما تو تیشرت و لباس خونه معلوم میشه

منم همینم هنوز تقریبا همه شلوارام سایزم میشن مگر یه چندتا که قبلنم تنگ بودن

من هنوزم شکمم زیاد بزرگ نیست

اگه اولین بارداریه طبیعیه منم تا ماه هشتم مشخص نشد باردارم

والا من تا نگم کسی نمی‌فهمه باردارم .در این حد شکمم کوچیکه

نه زیاد .خوب هنوز نیم کیلوعه بستگی بهچاقی و لاغری خودتم داره

سوال های مرتبط

مامان عشق های من مامان عشق های من هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان شازده پسر 😍 مامان شازده پسر 😍 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان دوتاجوجه🐤🐥 مامان دوتاجوجه🐤🐥 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان ماهلین 🪼🩷 مامان ماهلین 🪼🩷 هفته سی‌وپنجم بارداری