سلام خانما این قرص را کی باید مصرف کنم

۵ پاسخ

خیلی فرقی نمیکنه ، شبها بخوری بهتره، لبنیات باهاش مصرف نکن

از دکترت بپرس خب عزیز

عزیزم شما مشهدی هستید ؟

کدوم قرص

این هست

تصویر

سوال های مرتبط

مامان فندوق 😍 مامان فندوق 😍 ۱۱ ماهگی