سرویکس باید چند باشه ک خوب باشه
من ۳۸ الان خوبه ؟؟؟؟

۹ پاسخ

منم ۱۳هفته ۳۸ بود هفته دیگه دوباره سونو میدم ببینم چند شوه

ماله منم ۳۸

عالیه

آره عزیزم خوبه
فقط دیگه زیاده روی نکن تو راه رفتن و خم شدن کار خونه مثه جاروبرقی و...
که ثابت بمونه

خیلی خوبه عزیزم من همین الان انجام دادم دکتر گفت ۳۲ خوبه

اره خیلی خوبه از ۳۰ به بالا خوبه
از ۳۵ به بالا عالیه

عالیه

۳۰ به بالا خوبه، ۳۵ به بالا عالیه

منم ۳۹دکترسونونگفت خوبه یابده

سوال های مرتبط

مامان مهدا و کوچولو مامان مهدا و کوچولو هفته هجدهم بارداری
مامان فندق 🐣 مامان فندق 🐣 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان جوجه ها🐣🐣 مامان جوجه ها🐣🐣 هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان دوتا پسر مامان دوتا پسر ۱ ماهگی
مامان کوچولو♥ مامان کوچولو♥ هفته سی‌ام بارداری
مامان شاهان و جانان مامان شاهان و جانان هفته سی‌وسوم بارداری
مامان دلبرک 💗🐣 مامان دلبرک 💗🐣 هفته سی‌ودوم بارداری