از 30به بالا
برا من ۳۸ بود
من تازه رفتم ۴۲ بود
از من ۱۵ هفته ۳۲ بود...به خاطرهماتوم استراحت کردم.آنومالی که رفتم ۵۴ شده بود
من هفته قبل رفتم ۳۳بود استراحت مطلق داد
۳۰ به بالا طول سرویکس من ۳۸ ۳۹ بود
زیر ۳۰ باشه، سرکلاژ می کنن
۳۰ تا ۳۵ باید کمی مراقبت کنی کمتر نشه
بالای ۳۵ که دیگه عالیه
من الان ۳۳ هست، دکتر گفت تا هفته ۳۲ باید شیاف استفاده کنم، کلا منع رابطم، پله نباید بالا و پایین کنم و ....
برای من ۳۳
من۲۸بودم خیلی اذیت شدم الان ۳۴شدم دکترم گفت خیلی خوبه
برا من۲۹ باید سرکلاژ بشم
هنوز نرفتم
برای من ۴۰نوشته نرمال میباشد
کمتر از ۳۰نباشه
برا من ۴۱بود
فکر کنم ۳۰ به بالا عالیه، ۲۵ به بالا هم خوبه ولی... البته بعد از هفته ۲۵ به بعد دیگه سرکلاژ هم نمیکنن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.