طول سرویکس چند باشه خوبه؟

۱۳ پاسخ

از 30به بالا

برا من ۳۸ بود

من تازه رفتم ۴۲ بود

از من ۱۵ هفته ۳۲ بود...به خاطرهماتوم استراحت کردم.آنومالی که رفتم ۵۴ شده بود

من هفته قبل رفتم ۳۳بود استراحت مطلق داد

۳۰ به بالا طول سرویکس من ۳۸ ۳۹ بود

زیر ۳۰ باشه، سرکلاژ می کنن
۳۰ تا ۳۵ باید کمی مراقبت کنی کمتر نشه
بالای ۳۵ که دیگه عالیه
من الان ۳۳ هست، دکتر گفت تا هفته ۳۲ باید شیاف استفاده کنم، کلا منع رابطم، پله نباید بالا و پایین کنم و ....

برای من ۳۳

من۲۸بودم خیلی اذیت شدم الان ۳۴شدم دکترم گفت خیلی خوبه

برا من۲۹ باید سرکلاژ بشم
هنوز نرفتم

برای من ۴۰نوشته نرمال میباشد

کمتر از ۳۰نباشه
برا من ۴۱بود

فکر کنم ۳۰ به بالا عالیه، ۲۵ به بالا هم خوبه ولی... البته بعد از هفته ۲۵ به بعد دیگه سرکلاژ هم نمیکنن

سوال های مرتبط

مامان دوتا پسر مامان دوتا پسر ۱ ماهگی
مامان شاهان و جانان مامان شاهان و جانان هفته سی‌ودوم بارداری
مامان گل پسرم🩵 مامان گل پسرم🩵 ۷ ماهگی
مامان صدرا.سپهر🫐 مامان صدرا.سپهر🫐 تولد
مامان امیرعلے🥰💙 مامان امیرعلے🥰💙 ۳ ماهگی
مامان داریوش مامان داریوش ۲ ماهگی
مامان مهدا و کوچولو مامان مهدا و کوچولو هفته هفدهم بارداری
مامان 👼🏻میراث👼🏻 مامان 👼🏻میراث👼🏻 ۷ ماهگی
مامان جان من💙🩵 مامان جان من💙🩵 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان فندق 🐣 مامان فندق 🐣 هفته سی‌ویکم بارداری