سلام طول سرویکس چند باشه خوبه؟!

۴ پاسخ

کاملا به شرایط خودت بستگی داره زیر ۳۰ خوب نیست و باید تحت نظر باشی دکتر تصمیم بگیره

بستگی داره تو چه هفته ای باشی. از ۳۰ کمتر بدع

هر چقدر بالاتر بهتر اما میگن بین ۳۰ تا ۴۰ خوبه
من خودم ۴۴ ام

30 ب بالا

سوال های مرتبط

مامان گل پسرم🩵 مامان گل پسرم🩵 ۷ ماهگی
مامان داریوش مامان داریوش ۲ ماهگی
مامان دوتا پسر مامان دوتا پسر ۱ ماهگی
مامان پسری🩵 مامان پسری🩵 هفته سی‌ام بارداری
مامان کوچولو♥ مامان کوچولو♥ هفته سی‌ام بارداری
مامان شاهان و جانان مامان شاهان و جانان هفته سی‌ودوم بارداری
مامان 💙🧿معجزه خدا🧿💙 مامان 💙🧿معجزه خدا🧿💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان آیدین🩵🐣 مامان آیدین🩵🐣 ۵ ماهگی
مامان امیرعلے🥰💙 مامان امیرعلے🥰💙 ۳ ماهگی
مامان مهدا و کوچولو مامان مهدا و کوچولو هفته هفدهم بارداری
مامان 👼🏻میراث👼🏻 مامان 👼🏻میراث👼🏻 ۷ ماهگی