کیا دختر باردارن اسمشو چی میزاین؟؟🫂⁉️⁉️💙🤍🤍🥲🥲

۳۵ پاسخ

من می خوام بزارم آریانا

من یا نیلا یا نیکی 😬

از وقتی فهمیدم به امام رضا لقب پناه میدن.میخام بزارم پناه

هانیه سادات میزارم

من هنوز نمیدونمم خیلی سختههه اسم انتخاب کردن🥹😩

منم کیژان

منم دنیز

کمند💖💝

شاید دلارز

پروا

منم می‌خوام اسم دخترم آیلین بزارم

اسم دختر اولم طنین این یکیو میذارم تینا

من ازاسم آدریناخوشم میاد😁♥

هستی

هدیه می‌زارم🫀🥹

من میزارم (مینِل )میزارم و ب هیچ کدوم از خانوادها حتی همسرم نمبگم تا روز شناسنامه گرفتن

پناه😍

من دختر میشد میخواستم بزارم همدم🫀🥹

مهوا💖

من بین آنیا و جانان موندم 😑😖

آدرینا 😊

منم موندم تبسم خیلی دوست دارم ولی خانوادم میگ مذهبی انتخاب کن و فلان
بقران موندم چکارکنم

درحال حاضر انتخابمون ملورین

من اسم دخترم زهراس
این یکی هم که باردارم قراره بزارم زینب

ماهور یا مهوا 💖🦋

من بهاره دارم این یکی رو باران می‌زارم

نیلا🥰

یکی از اینا ریحانه مائده فاطمه حسنا

لیا🥹🥹❤️

من آیسو خودت چی میزاری

لیانا❤️

نیلا 🥹

دلوین🥹

آنیا🥹

ضحا میزاریم😍

سوال های مرتبط

مامان فلفل🌶️ مامان فلفل🌶️ هفته سی‌ام بارداری
مامان 🎀ملورین🎀 مامان 🎀ملورین🎀 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان بردیا🐣🫀 مامان بردیا🐣🫀 ۵ ماهگی