۲۷هفته 🥲🤍و این شکم 🥲🤍

تصویر
۱۴ پاسخ

و من که 28 هفته نصف اینو دارم😐

چ. روغنی میزنی

ببخشید یه سوال دارم شما حدودا،خونتون کدوم طرفاست؟؟؟

مامان فلفل منم مثل شما همونجا تتو دارم برا سزرارین اون قسمت ببرن تتو داغون میشه که

ای خدا🥹😍روغن مالی کن ترک نخو ی بیشتر ها🥹

ای خداا🥹😍

ببخشید شما دکترتون کیه
کدوم بیمارستان میخواین زایمان کنین

من دو رو دیگه میشم31 و نصف شکمه تورو دارم😂

چه بزرگههههه جفتت خلفیه نه؟

ماشاالله پسره ؟؟؟

عالیه گلم

من هم هفته توام نصف این شکمو دارم

خوبه ک ماشالا

اخی گوگولووو😍

سوال های مرتبط

مامان فلفل🌶️ مامان فلفل🌶️ هفته سی‌ام بارداری
مامان نورا مامان نورا ۱ ماهگی
مامان آریا🤴🏼 مامان آریا🤴🏼 ۲ ماهگی