خانومای باتجربه آزمایشم چطوره ؟

تصویر
۵ پاسخ

عزیزم باید از کل صفحه عکس بزاری چون معیار هر آزمایشگاه فرق میکنه بعد اینکه یکمی پروتئین تو ادار دیده میشه که اوایل بارداری طبیعی ولی دلیل دیده شدن خون تو ادرار یه خورده غیر طبیعی هست و جواب کشت ادرار برای عفونت ادراری هم جوابش مشخص نیست

یکم قندت بالاس یکمم عفونت ادراری داری بقیش خوبه خداروشکر

قندت اگ ۱۰۵ بالاس ، من ۹۸ بود امروز رفتم تست GTT چون رعایت میکنم و چیزای مضر نمیخورم خیلی وقته، اگر شما رژیم خاصی نداری احتمالا میگه رژیم شروع کن

احساس میکنم قندت یه کم بالاس
باز دکتر نشون بدع

اینم یکی دیگه

تصویر

سوال های مرتبط

مامان آیهان مامان آیهان ۵ ماهگی
مامان دیلا مامان دیلا ۴ ماهگی
مامان مهدیار🩵 مامان مهدیار🩵 ۲ ماهگی
مامان دو قلوها مامان دو قلوها ۴ ماهگی
مامان دو قلوها مامان دو قلوها ۴ ماهگی
مامان زهرا خانم مامان زهرا خانم هفته بیست‌وششم بارداری
مامان کنجد مامان کنجد هفته پانزدهم بارداری
مامان سچان و بچان مامان سچان و بچان هفته شانزدهم بارداری
مامان دختر نازم نلا♥️💞 مامان دختر نازم نلا♥️💞 ۷ ماهگی
مامان فندوقم مامان فندوقم ۵ ماهگی
مامان لِنا💓 مامان لِنا💓 ۳ ماهگی
مامان مامان جیگروک مامان مامان جیگروک هفته سی‌وششم بارداری
مامان محمد طاها🩵 مامان محمد طاها🩵 ۲ ماهگی
مامان ریحانه مامان ریحانه هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان فندق کوچولوی‌من مامان فندق کوچولوی‌من هفته بیست‌وچهارم بارداری