به نظرتو چطوره آزمایشم؟

تصویر
۱۰ پاسخ

ویتامین دی کمه

ویتامین دی هم پایینه

باید حتما قرص تیروئید بخوری کم کاره تو حاملگی کم کار ترم میشه سریع برو دکتر تا برات بنویسه مال منو دید دکتر سریع گفت قرصو بخر از فردا بخورم

تیتر هپاتیت خیلی کمه و تیروییدت هم خیلی بالاس حتما پیگیری کن. من اینارو میدونستم

قند بالاست عزیزم رعایت رعایت

منم 22 سالمه 😂

قندت یکم بالاست

سلام گلم قندت بالاست

قندت بالاست عزیزم

این چ ازمایشی گلم منم هفته ی هفت هستم امروز ی سنو دادم میگم احتمال جنسیت ب تو ندادن

سوال های مرتبط

مامان دختر نازم نلا♥️💞 مامان دختر نازم نلا♥️💞 ۷ ماهگی
مامان دختر نازم نلا♥️💞 مامان دختر نازم نلا♥️💞 ۷ ماهگی
مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا هفته یازدهم بارداری
مامان آیهان مامان آیهان ۵ ماهگی
مامان دیلا مامان دیلا ۴ ماهگی
مامان مهدیار🩵 مامان مهدیار🩵 ۲ ماهگی
مامان دو قلوها مامان دو قلوها ۴ ماهگی
مامان دو قلوها مامان دو قلوها ۴ ماهگی
مامان زهرا خانم مامان زهرا خانم هفته بیست‌وششم بارداری
مامان کنجد مامان کنجد هفته پانزدهم بارداری
مامان سچان و بچان مامان سچان و بچان هفته شانزدهم بارداری
مامان فندوقم مامان فندوقم ۵ ماهگی
مامان لِنا💓 مامان لِنا💓 ۳ ماهگی
مامان مامان جیگروک مامان مامان جیگروک هفته سی‌وششم بارداری