دخترا آزمایشم چطوره نیاز به تکرار نیس؟

تصویر
۱۱ پاسخ

اخی عزیزم🤩🤩🤩
نه خیلیم خوبه😍😍😍

مبارکت باشه عزیزم انشالله صحیح سالم به دنیا بیاد

نه عالی مبارکت باشه

کجا رفتی عزیزم ؟ چقدر شد ؟ مبارک باشه کلی

مبارکه

چند روز تاخیری عزیزم

مبارکه عزیزم فک کنم از ۴ هفته بیشتر باشیا ی سونو بده چون بتات بالاعه شایدم دوقلوعه😁

آزمایش بارداری بتا هس؟

مبارکت باشه عزیزم

نه عالیه

مبارررررکه 😍
ن عزیزم

سوال های مرتبط

مامان امیرعلی مامان امیرعلی هفته سی‌ویکم بارداری
مامان دختر نازم نلا♥️💞 مامان دختر نازم نلا♥️💞 ۷ ماهگی
مامان ‌‌‌‌‌‌ناز مامان ‌‌‌‌‌‌ناز هفته یازدهم بارداری
مامان دختر نازم نلا♥️💞 مامان دختر نازم نلا♥️💞 ۷ ماهگی