۸ پاسخ

مبارکت باشه عزیزم، دیدی بهت گفتم مثبتی ، الکی استرس داشتی …خداروشکر 💜🌸 برات خوشحالم 🌹😘

بسلامتی عزیزم منم آخرین پریودم ۲۸ اردیبهشت بود دیروز بتام ۲۰۴ شد🥰🥰

عع با همیم منم تاریخ آخرین قاعدگیم ۲۲ اردیبشهت بود ولی بتا من ۱۱۰ بود

مبارکت باشه گلم
من اخرین پریودم ۱۷ اردیبهشت بوده ان شاءالله تودلیم اینبار سالم باشه و بمونه برام
و خدا تو دلی شما رو حفظ کنه
زایمان منو گهواره زده ۲۲ بهمن

عزیزم مبارکه برای منم دعا کن🥹🫂

روز موعدت با من یکی بوده،
من هنوز بتا ندادم😀🥹

سلام عزیزم مبارک باشه قشنگم😍
منم ۲۰ اردیبهشت بوده آخرین تاریخم امروز ۲۴۸ بود بتام
تاریخامون یکیه تقریبا🥺

ان شاء الله بسلامت بگذرونی نه ماه رو اسفند ماه جیگرگوشه ت رو بغل کنی ب سلامتی..دعاکن قسمت منم بشه همین روزا بفهمم باردارم و اینباربمونه برام

سوال های مرتبط