خانما ازمایشم مثبته؟نیاز به تکرار نیس

۸ پاسخ

مبارکه برو متخصص

عزیزم مثبته. نیاز به تکرارم نیست چون زود رفتی عددش کمه

مبارکههههههه عزیزم قبلش بی بی چک هم زدی چه علائمی داشتی

بعد 48ساعت تکرار کن باید دوبرابر بشه

عزیزم باید تکرار کنی فکرکنم عددش پایینه یکم

۵شنبه میرم

نه نیست باید بری دکتر زنان

ازمایش بتا

تصویر

سوال های مرتبط

مامان آیلین و تو دلی مامان آیلین و تو دلی هفته هشتم بارداری
مامان قلبم🩵 مامان قلبم🩵 روزهای ابتدایی تولد
مامان آرتام مامان آرتام ۲ ماهگی
مامان ناناسی مامان ناناسی هفته شانزدهم بارداری
مامان دردونه🫀 مامان دردونه🫀 هفته شانزدهم بارداری
مامان جوجه 👶🏻💙 مامان جوجه 👶🏻💙 هفته بیستم بارداری
مامان سیدماهان ،تودلی مامان سیدماهان ،تودلی هفته چهاردهم بارداری