مثبته؟
نیاز به تکرار هست؟

تصویر
۵ پاسخ

مبارکت باشه همشهری

عزیزم ۲ روز دیگه تکرار کن که دوبرابر بشه خیالت راحت باشه

اگر آمپول ازادسازی نزدی میتونه مثبت باشه

چند روز تاخیری؟
دو سه روز دیگه تکرار کن ببین بالاتر میره یا نه

باچندروزتاخیر؟

سوال های مرتبط

مامان جوجه 🐥 مامان جوجه 🐥 هفته دوازدهم بارداری
مامان حلما و نیما مامان حلما و نیما ۱ ماهگی
مامان تودلی مامان تودلی هفته یازدهم بارداری
مامان 👧🏻🩷 𝓐𝓿𝓪 مامان 👧🏻🩷 𝓐𝓿𝓪 ۱ ماهگی
مامان هانا خانمی مامان هانا خانمی روزهای ابتدایی تولد