۹ پاسخ

سونوت عالیه ولی پرولاکتینت خیلی بالاعه نمیزاره باردارشی حتما برو دکتر تادارو بده پرولاکتین بیاد پایین

دخترا والا اقدام میکنم دکترم رفتم میگن مشکلی نداری ولی نمی‌دونم چرا نمیشه

خداروشکر عالیه اقدام کن

شوهرتم آزمایش داده مشکلی نداره

عالیه اقدام بکن

تخمدان راستت یه فولیکول خوب داره فردا حتما برو امپول ازاد سازی بزن

عالیه

اینم یکی

تصویر

چندم سیکل ؟

سوال های مرتبط

مامان امیرعلی مامان امیرعلی هفته سی‌ودوم بارداری
ayhan ayhan قصد بارداری
مامان معجزه الله🌱 مامان معجزه الله🌱 هفته نهم بارداری
مامان آیهان مامان آیهان ۵ ماهگی
معجزه معجزه قصد بارداری
fatme fatme قصد بارداری
مرضیه مرضیه قصد بارداری
مرضیه مرضیه قصد بارداری
مامان الوین مامان الوین هفته پانزدهم بارداری