سلام مامان های یزدی هزینه سونو آنومالی چ قدر؟

۲ پاسخ

من عقیلی رفتم آنومالی داشتم سونو واژینال هم جدا داشتم دوتاش باهم شد 3200

من مهمان لودم یزد رفتم هاشم حجت بسیار بسیارعالی بودن توضیحات و چک کامل نوبت دهی سریع ۱۷۰۰ دوتا عکس رنگی هم بهم دادن بدون عکس ۱۶۰۰

سوال های مرتبط

مامان ماهیدا مامان ماهیدا ۵ ماهگی