۵ پاسخ

من ترجیح میدم تو سن پایین این کارو نکنم
هم شیمیاییه و هم به نظرم نباید از سن پایین واسشون بزنیم که بهشون تلقین بشه با این چیزا زیباترن
البته فقط نظر شخصی منه و قطعا هرکسی صلاح بچشو بهتر میدونه

لاک جلوی رشد بچه را میگیره

نه نزن خوب نیست

عزیزم دکتر گفت ترجیحا تا ۳ سالگی نزنید

چون شیمیاییه نزنی بهتره یوقت حساسیت میگیره

سوال های مرتبط