من ترجیح میدم تو سن پایین این کارو نکنم
هم شیمیاییه و هم به نظرم نباید از سن پایین واسشون بزنیم که بهشون تلقین بشه با این چیزا زیباترن
البته فقط نظر شخصی منه و قطعا هرکسی صلاح بچشو بهتر میدونه
لاک جلوی رشد بچه را میگیره
نه نزن خوب نیست
عزیزم دکتر گفت ترجیحا تا ۳ سالگی نزنید
چون شیمیاییه نزنی بهتره یوقت حساسیت میگیره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.