۴ پاسخ

دختر من هر کیغیر از من و باباش ببینه میچسبه به من ساکت میشه ولی اگه بهش دست نزنن گریه نمیکنه .

اره دقیقا دختر منم..با عموهاش و غریبه ها همینه

تا ده ماه اینطور بود اونم ن نسبت ب همه برای کسایی ک ریش داشتن میترسید الان دیگ ن

دختر من قبلا اینجور بود ، الان ن زیاد ، البته گاهی بغلشون نمیره ولی گریه نمیکنه

بیشتر ببرش بیرون اینور اونور پارک اجتماع کم کم خوب میشع

سوال های مرتبط