دختر من هر کیغیر از من و باباش ببینه میچسبه به من ساکت میشه ولی اگه بهش دست نزنن گریه نمیکنه .
اره دقیقا دختر منم..با عموهاش و غریبه ها همینه
تا ده ماه اینطور بود اونم ن نسبت ب همه برای کسایی ک ریش داشتن میترسید الان دیگ ن
دختر من قبلا اینجور بود ، الان ن زیاد ، البته گاهی بغلشون نمیره ولی گریه نمیکنه
بیشتر ببرش بیرون اینور اونور پارک اجتماع کم کم خوب میشع
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.