۱۱ پاسخ

بالا نیس عزیز 66.46
یعنی 66خورده ای نه هزار عزیزم

شاید خب دوقلو هس؟

کو؟؟؟؟

اره بالاست
ولی تفسیر نتیجش برای غربالگری مهمه

این چه ازمایشیه؟

خوب عزیزم هفتت زیاده دیگه ۱۳هفته هسیاااا بایدم زیاد باشه من تو ۶هفته ۴هزار بودم

پایینه ها بنظرم

۶۶هزار هست؟؟

۶۶ بالا نیست که

بالا نیس که 😕

پایینه ها😐

سوال های مرتبط

مامان نیاز🩷 مامان نیاز🩷 ۵ ماهگی
مامان آیهان‌💙هامین مامان آیهان‌💙هامین هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان پرنسس کوچولو 🩷 مامان پرنسس کوچولو 🩷 هفته بیستم بارداری