این سونوی انتیم مشکل داره؟؟؟عددش بالاس؟

تصویر
۱۰ پاسخ

ن اتفاقان خوبه نرماله

زیر ۲خوبه بازم باید ب پزشکت بگی

همه چی خوبه فقط طول سرویکست کمه

خوبه عزیزم طول سرویس کمه باید زیاد استراحت کنی

خداروشکر خوبه گلم

نه عزیزم خوبه خودش نوشته که طبیعی

نه عزیزم خداروشکر عدد ان تی خوبه مشکلی نیست

اما آن بی تو نمی‌دونم متوجه نشدم چی نوشته

نرمال

نه نوشته نرماب

سوال های مرتبط

مامان هدیه خدا 🌱💚 مامان هدیه خدا 🌱💚 ۴ ماهگی
مامان ریحانه مامان ریحانه ۴ ماهگی
مامان یزدان مامان یزدان ۲ ماهگی
مامان فسقلی🩵💙🩵 مامان فسقلی🩵💙🩵 هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان نینی مامان نینی هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان 🥰آدرینا♥️ مامان 🥰آدرینا♥️ ۸ ماهگی
مامان نیاز🩷 مامان نیاز🩷 ۵ ماهگی
مامان ستاره🎀👧 مامان ستاره🎀👧 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان کوروش مامان کوروش هفته بیست‌وچهارم بارداری