اینم سنوگرافی من ❤️

تصویر
۲ پاسخ

وزنش خوبه مراقب باش خیلی بالا نره تو این چند هفته که زایمان سخت نشه
چون اوج وزن گیری هست الان

همه چی خووب الحمدلله

سوال های مرتبط

مامان علیرضا مامان علیرضا ۴ ماهگی
مامان 🩷عسل🩷 مامان 🩷عسل🩷 ۳ ماهگی