خانما تو این هفته علایم ها کم بشن عادیه؟

۹ پاسخ

دیگه روز ب روز بهت. میشی یهو میبینی هیچی علایم نداری اصلا. میاد میره

ارع عزیزم کاملا طبیعی هست

خب همون ک دست میزنی درد داره یعنی اوکبه
نگران نباش
وارد سه ماهه دوم ک میشی خیلی ریلکسیه.علائم کم میشه

بله من ۱۲ هفته که شدم دیگه کلا حالت تهوع قطع شد

اره طبیعی هس

درد سینه هنوز دارم گهگداری هم کمر درد میشم

منم علایم دیگه هیچی ندارم از استرس فشارمم رفته ۱۴ پایین نمیاد امروز همش بیمارستان بودم گفتن هیچیت نی فقط اروم باش

حالت تهوع و بیحالی کم بشه بله عادیه
ولی درد سینه نه نباید کم بشه

اره،من از نه هفته کم شد

سوال های مرتبط

مامان ساناز🩵🐣 مامان ساناز🩵🐣 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان مروارید🤍💎 مامان مروارید🤍💎 ۳ ماهگی
مامان فندوق مامان فندوق هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان قندعسلا مامان قندعسلا ۵ ماهگی
مامان 🩵👼🏻🩵 مامان 🩵👼🏻🩵 ۴ ماهگی
مامان قلبکم😘🥹❤️ مامان قلبکم😘🥹❤️ هفته سی‌ویکم بارداری
مامان مامان هلن 🥹🧸 مامان مامان هلن 🥹🧸 ۹ ماهگی
مامان علیرضاو علیسان مامان علیرضاو علیسان ۱ ماهگی