من تو این چند هفته دو کیلو کم کردم عادیه؟

۹ پاسخ

عادیه عزیزم

اره عزیزم چون تا این هفته معمولا حالت تهوع هست میل به غذا کم و اذیت میشی وزن کم میکنی منم موقعی ک رفتم خودم وزن کردم هفته 6بارداری بعد 13هفته ک رفتم نزدیک 4کیلو کم کردم ولی بعدش ک حالت بهتر بشه دیگ کم کم وزنت بالا میره

آره عزیزم فکر خودتون و بااین چیزا درگیر نکنید عادیه و گذرا

من تا الان دوکیلو کم کردم نگران نباش

من ۵ کیلو اضاف کردم😢

من شیش کیلو کم کردم

اره عزیزم منم از اول تا ۱۲ هفته ثابت بودم ۱۲ هفته نیم کیلو کم کردم این هفته ۱ کیلو اضاف کردم اولش یکم کم میشی بعد خوب میشه

من تا الان یک کیلو اضافه کردم😅

منم اول بارداریم ۲ کیلو کم کردم

سوال های مرتبط

مامان مهدی🩵 مامان مهدی🩵 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان رادمهر🩵👶🏻 مامان رادمهر🩵👶🏻 ۷ ماهگی
مامان دختر‌قشنگم💕 مامان دختر‌قشنگم💕 هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا روزهای ابتدایی تولد
مامان کادوی خدای مامان کادوی خدای ۳ ماهگی
مامان رقیه وتودلی مامان رقیه وتودلی هفته چهاردهم بارداری