خانما علایم کم ابی تو بچه ها چیه ؟

۱۰ پاسخ

لبای خشک ،یبوست ،

اگه بیرون روی یا بالا میاره او ار اس خوبه ولی ببر دکار

چروک و خشک...ولی ببر دکتر کم ابی خطره اُ آر اسم بده بهش

لباش خشکه

ادرارش بو میده و زرد پررنگ میشه

ادرار کم

زیر چشم کبود میشه

گریه هاش بدون اشک هس

وقتی پوست دستشو جمع کنی خیلی چروک میشه

یبوست

سوال های مرتبط

مامان کادوی خدای مامان کادوی خدای ۳ ماهگی
مامان وطن مامان وطن هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان panah🍓🩷 مامان panah🍓🩷 ۱ ماهگی
مامان محمدعلـــــــی❤ مامان محمدعلـــــــی❤ ۶ ماهگی
مامان دوقلوها👬 مامان دوقلوها👬 هفته سی‌ام بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌وسوم بارداری
مامان حامی مامان حامی ۸ ماهگی
مامان قلبکم😘🥹❤️ مامان قلبکم😘🥹❤️ هفته سی‌ویکم بارداری
مامان 💓🔆🌱نلا جون🐣🎀✨ مامان 💓🔆🌱نلا جون🐣🎀✨ ۸ ماهگی
مامان گیلاس کوچولو🍒 مامان گیلاس کوچولو🍒 هفته سیزدهم بارداری
مامان kayan مامان kayan هفته چهلم بارداری