بچه ها علائم کم شدن طول سرویکس چیغ؟

۴ پاسخ

من سرویکسم ۳۰ بود جفتمم پایین بود خونریزی داشتم نمیدونم بخاطر کدومش بود اما الان شیاف و استراحت میکنم اوکی ام

راه پله ،نزدیکی ، اگه پزشکت بهت شیاف داد ،اگه شیاف قطع بشه میاد پایین ،ولی با استراحت می‌ره بالا

علائم نداره عزیز فقط با سونو میشه فهمید

علائم خواصی نداره ک متوجه بشی با سونو معلوم میشه
ولی اگر خیلی خیلی کم بشه دل‌درد و کمر درد همراه داره

سوال های مرتبط

مامان دلسا و پارسا💙 مامان دلسا و پارسا💙 ۱ ماهگی
مامان 💓🔆🌱نلا جون🐣🎀✨ مامان 💓🔆🌱نلا جون🐣🎀✨ ۸ ماهگی
مامان بردیا 👶🏻 مامان بردیا 👶🏻 ۸ ماهگی
مامان دخترم تیارا😍😍 مامان دخترم تیارا😍😍 ۹ ماهگی
مامان kayan مامان kayan هفته چهلم بارداری
مامان لیمو کوچولو مامان لیمو کوچولو ۲ ماهگی
مامان معجزه زندگی مامان معجزه زندگی ۵ ماهگی
مامان عایشه گلی مامان عایشه گلی هفته سی‌ام بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌وسوم بارداری
مامان هدیه‌امام‌رضا💚 مامان هدیه‌امام‌رضا💚 ۵ ماهگی
مامان آقا نی نی🩵 مامان آقا نی نی🩵 هفته سی‌ویکم بارداری