سلام...علایم کوتاه شدن طول سرویکس چیه.؟؟؟؟

۶ پاسخ

برای من درد زیاد بود مثانه من انگار افتاده بود روی واژنم
روی زمین نمیتونستم بشینم و پاشم
نشستن روی مبل و صندلی هم اذیتم میکرد
انگار رحم میخواست بزنه بیرون
از ۳۷ شدم ۳۰
بعد اومد پایین‌تر نمیدونم چندشد دکترم سرکلاژم کرد

الان میخام برم سونو آزاد چی بگم.....بگم. طول سرویکس را چک کنه؟؟؟

اینایی که میگن علائم نداره فک کنم اندازش براشون خوبه و نیومده پایین که خبر ندارن درد داری عزیزم درد واژن جوری که نمیتونی بشینی دسشویی رفتن برات میشه کلا درد داری

دقیقا منم مثل مامان لیا، هر کی میگ علایم نداره علم شو نداره عزیزم کوتاهی سرویکس علائم داره اونم درد واژن و مثانه و گاهی کمر ، وقتی خوابی میخ ای از این پهلو ب اون پهلو بشی استخون واژن تیر میکشه من از ۵۲ شدم ۱۹ ک سرکلاژ کردم ، مراقبت کن عزیزم ، هر کدوم از این علایم داشتی حتما سونو بده

با سونو مشخص میشه

علائم نداره فقط با سونو مشخص میشه

سوال های مرتبط

مامان معجزه زندگی مامان معجزه زندگی ۵ ماهگی
مامان آقا نی نی🩵 مامان آقا نی نی🩵 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان آرام و اراز مامان آرام و اراز ۲ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌وسوم بارداری
مامان kayan مامان kayan هفته چهلم بارداری
مامان حامی مامان حامی ۸ ماهگی
مامان 💓🔆🌱نلا جون🐣🎀✨ مامان 💓🔆🌱نلا جون🐣🎀✨ ۸ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌ودوم بارداری
مامان فسقلی مامان فسقلی ۲ ماهگی