علایم کوتاه شدن طول سرویکس چیه؟؟نگران شدم

۵ پاسخ

چه شیافی باید بذارم؟نیازی نیست دکتر تجویز کنه؟

فقط شیاف استراحت کار سنگین نکردن پله بالا پایین نکردن دوای دردشه

من هفته ۱۰ هستم و دیشب رفتم سونو دیدم شده ۳۳
منم خیلی نگرانم😢برای دکترم هم ویزیت واریز کردم از صبح منتظرم بهم زنگ بزنه،فک کنم باید دکترمو عوض کنم چون شمارش هم بهم نداده لااقل تو این شرایط در ارتباط باشم

هیچ علامتی نداشتم رفتم سونو برای رشد دکتر گفت طول سرویکس اومده پایین

اصولا علائمی نداره و تو سونو مشخص میشه

سوال های مرتبط

مامان معجزه زندگی مامان معجزه زندگی ۵ ماهگی
مامان عایشه گلی مامان عایشه گلی هفته سی‌ام بارداری
مامان آرام و اراز مامان آرام و اراز ۲ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌وسوم بارداری
مامان حامی مامان حامی ۸ ماهگی
مامان 💓🔆🌱نلا جون🐣🎀✨ مامان 💓🔆🌱نلا جون🐣🎀✨ ۸ ماهگی
مامان دخترم تیارا😍😍 مامان دخترم تیارا😍😍 ۹ ماهگی
مامان kayan مامان kayan هفته چهلم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌ودوم بارداری
مامان فسقلی مامان فسقلی ۲ ماهگی