چه شیافی باید بذارم؟نیازی نیست دکتر تجویز کنه؟
فقط شیاف استراحت کار سنگین نکردن پله بالا پایین نکردن دوای دردشه
من هفته ۱۰ هستم و دیشب رفتم سونو دیدم شده ۳۳
منم خیلی نگرانم😢برای دکترم هم ویزیت واریز کردم از صبح منتظرم بهم زنگ بزنه،فک کنم باید دکترمو عوض کنم چون شمارش هم بهم نداده لااقل تو این شرایط در ارتباط باشم
هیچ علامتی نداشتم رفتم سونو برای رشد دکتر گفت طول سرویکس اومده پایین
اصولا علائمی نداره و تو سونو مشخص میشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.