خانوما دایمتیکون بهتره یا اینفاکول

۷ پاسخ

من تعریف اینفاکول روشنیدم،یکی ازآشناهاازسیسمونی فروشی توخیابان پاستورگرفته بودمیگفت فقط اونجاداشت هیچجادیگه نداشت

دایمتکون خوبه

خب پس خداروشکر شما راضی هستین

همین الان دایمتیکون دادم بهش خوابید😅اینفاکول نخریدم اصلا هم گرونه هم گیر نمیاد

اینا چیه دیگه ؟

اینفکول

دایمتیکون

سوال های مرتبط

مامان کـوهیـــار👑🩵 مامان کـوهیـــار👑🩵 ۱۰ ماهگی
مامان بچم‌🩵دخترم🩷 مامان بچم‌🩵دخترم🩷 ۱۴ ماهگی
مامان آریا و آوینا مامان آریا و آوینا ۶ ماهگی
مامان بچم‌🩵دخترم🩷 مامان بچم‌🩵دخترم🩷 ۱۴ ماهگی
مامان جوجه رنگی 🧚 مامان جوجه رنگی 🧚 ۱۳ ماهگی
مامان دیار💙 مامان دیار💙 ۹ ماهگی
مامان توت فرنگی🍓 مامان توت فرنگی🍓 ۱ ماهگی
مامان رادوین‌والوین مامان رادوین‌والوین ۲ ماهگی
مامان ویهان کوچولو💙 مامان ویهان کوچولو💙 ۱۵ ماهگی
مامان شکوفه بهاری ۲ مامان شکوفه بهاری ۲ ۱۵ ماهگی
مامان دلین بانو مامان دلین بانو ۱۲ ماهگی