بنظرتون پدی لاکت بهتره یا دایمتیکون؟؟؟

۷ پاسخ

خوابی

پدی لاکت من میدادم
دایمیتکون من راضی نبودم بجاش اینفاکول دادم

پدی لاکت عالیییییه
دایمیتکون من اصلا راضی نبودم

برای یبوسته؟

دایمیتیکون خیلی بهتره هم نمیذاره بچه شیرو‌بالابیاره و هم اینکه شیکمش قشنگ کار میکنه باهاش

دایمتیکون برای چی هست؟

دکتر ب پسرم جفتش رو داده بود پدی لاکت روزی 10قطره دایمتیکون هر 8ساعت قبل شیر

سوال های مرتبط

مامان رضا🍼💙 مامان رضا🍼💙 ۷ ماهگی
مامان کـوهیـــار👑🩵 مامان کـوهیـــار👑🩵 ۱۰ ماهگی
مامان دخملیا 👼 مامان دخملیا 👼 ۱۴ ماهگی
مامان مهوا مامان مهوا ۳ ماهگی
مامان دریا 🌊👼🏻 مامان دریا 🌊👼🏻 ۱۴ ماهگی
مامان جانان مامان جانان ۱۳ ماهگی
مامان مانیار جوجه💙🐥 مامان مانیار جوجه💙🐥 ۲ ماهگی