کسی پدی لاکت و دایمتیکون داده برای دل درد ؟؟

۶ پاسخ

پسر من دوماهش بود پدی لاکت دادیم جواب داد روش برای سن کوچولوی شما نمیدونم خوب باشه یا نه البته از اون بهتر گریپ میکسچر بود که خیلی خوب جواب میداد هم درد رو آروم میکرد هم شکمش راحت کار میکرد.

اره هر دو

منم پدی لاکت

دایمتیکون میدم

پدی لاکت دادم

پدی لاکت دادم

سوال های مرتبط

مامان آریا و آوینا مامان آریا و آوینا ۶ ماهگی
مامان رضا🍼💙 مامان رضا🍼💙 ۷ ماهگی