۷ پاسخ

پول بدی سزارین میکنن

پول بدی سزارینت میکنه..به امید شرایط بخای بشینی ممکنه پیش نیاد

دعا کن هر چی صلاح خودتو بچته بشه . بچه رو سالم بدن بغلت با هر روشی که شد

وزن بچت بالای ۴ کیلو باشه هم سزارینی.به خودت و تغذیه ات حسابی برس

اگه بواسیر داشته باشی چی شامل سزارین نمیشه مثلاً از دکتر نامه بگیری

من فقط کارم دعا کردنه
اینجا فقط بیمارستان دولتی داریم و فقط و فقط اجباری انجام میدن
پولم قبول نمیکنن

بچه بریچ باشه
بندناف داشته باشه
لگنت کوچیک باشه

سوال های مرتبط