۴ پاسخ

اره میگن خوب نیست

شاهی برای باردار شدن خوبه اما فک کنم برای خانومای باردار خوب نیست

پن تنها چیزی که بهم می‌چسبه نون پنیر گوجه سبزی 😂😂اونم نمیشه خورد

من که ازاول بارداریم خوردم

سوال های مرتبط

مامان ماهورا💖 مامان ماهورا💖 ۸ ماهگی
مامان ارغوان💜 مامان ارغوان💜 ۱ ماهگی
مامان آیان و آیلی مامان آیان و آیلی هفته دوازدهم بارداری
مامان 🥹🧿نور چشمم مامان 🥹🧿نور چشمم ۲ ماهگی
مامان گوجه فرنگی ☄️ مامان گوجه فرنگی ☄️ هفته پانزدهم بارداری
مامان جوجه طلایی مامان جوجه طلایی ۲ ماهگی