بچه ها شوید داخل دمپخت خطرناک نیست بخورم؟؟

۴ پاسخ

من دلم میخواست ی شوید پلوی کم شوید درست کردم خوردم

نه مگه چقدر میخای بخوری

کلا سعی کن خیلی شوید مصرف نکنی

من شنیدم شوید خیلی خوب نیست بهتره تو سه ماه اول مصرف نشه
ولی فک نکنم مقدار کمش مضر باشه

سوال های مرتبط

مامان جوجو🤱 مامان جوجو🤱 هفته ششم بارداری
مامان نیهاد🩵 مامان نیهاد🩵 ۷ ماهگی
مامان گیلاس🍒 مامان گیلاس🍒 هفته هجدهم بارداری
مامان ماه ِ دلم🌙🧿 مامان ماه ِ دلم🌙🧿 هفته شانزدهم بارداری
مامان جوجوی من مامان جوجوی من هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان هاکان مامان هاکان هفته بیست‌ونهم بارداری