مامانا میتونم جیگر گوسفند دمبه بخورم خطرناک نیست

۸ پاسخ

جگر الان نخوری بهتره

جگر گوسفند بده ولی دمبه بد نیست

اره خطر داره نخور

یه کم بخور

نه سرشار از ویتامین Aباعث نقص جنین میشه دلت میخواد یکی دوتا دونه بخور

جگر بخاطر ویتامین a زیادی که داره خیلی خطرناکه و ممنوعه کلا

نه بابا خطر داره جز ممنوعات هست

چون از گوشی پرسیدم که خطرناکه برای ماه های اول

سوال های مرتبط

مامان امیرحسام مامان امیرحسام هفته بیست‌وششم بارداری
مامان همتا ونیلا🩷 مامان همتا ونیلا🩷 ۱ ماهگی
مامان 💙🩵آریشاه🩵💙 مامان 💙🩵آریشاه🩵💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان 🌱گوجه‌سبزم🫒🍒 مامان 🌱گوجه‌سبزم🫒🍒 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا هفته چهاردهم بارداری